OBCHOD A PRODEJ

Prodával jsem, vedl jsem obchodní týmy, řídil obchod celých společností a nastavoval motivační systémy. Byl jsem zodpovědný za desítky a stovky milionů korun v obchodních plánech. A hodně jsem se díky tomu naučil.

To, že úspěšný obchod závisí na jednoduchých věcech :

  1. Mít motivované obchodníky
  2. Komunikovat správným způsobem na správné lidi
  3. Využít každou cestičku, kterou je možné službu nebo produkt nabídnout zákazníkovi

Dívám se společně s klientem

  • na nastavení motivačních systémů a jejich úpravu tak, aby byly motivační, jednoduché a transparentní pro obchodníky
  • na způsob organizace práce obchodu a hledám potenciál pro jeho zlepšení
  • na obchodní řeč a argumentaci

Změřím 

  • schopnosti, dovednosti a motivaci obchodníků
  • kapacity obchodních kanálů a jestli je využívá klient naplno
  • marži a ziskovost prodejních kanálů